Servicii:
- Naming
- Branding
- Slogan
- Amenajare exterioară
- Materiale branduite
Pentru Licori și Tabieturi am pornit de la renaming și rebranding, cu scopul de a repoziționa brandul pe piața locală. Astfel, clientul a migrat către un public avizat, educat sau educabil, care savurează, degustă și experimentează.
Restul materialelor branduite, inclusiv amenajarea punctului de vânzare de pe Str. Dorobanților 116 au fost derivate natural din noua identitate, într-o abordare creativă ludică.
Povestea creării unei identități
Ce si-a dorit clientul (brieful):
- Schimbarea numelui si un branding nou, complet diferit de numele anterior, Drink zone
- Atragerea unui nou segment de piață: de la consumatorul de cartier, de vin vărsat, la consumatorul educat sau educabil, care savurează, degustă, experimentează.
Soluția furnizată de noi:
DESCRIEREA FORMĂRII LOGOULUI
Am creat un logo simplu și curat, format doar din text, dată fiind lungimea denumirii.
Elementele de simbolistică sunt inserate subtil în denumire.
Am alocat câte un simbol specific, reprezentativ pentru fiecare dintre cele doua cuvinte:
LICORI = pată lăsată de fundul unui pahar, reprezinta litera “O”
TABIETURI = tirbușonul reprezinta litera “T”
Am abordat 2 stiluri de siglă:
– una sobră și elegantă;
– cealaltă nonconformistă și ușor amuzantă.
(a consuma o băutură reprezintă un motiv de veselie) – în funcție de target consumerul vizat de client
POVESTEA LOGOULUI
Fiecare LICOARE are o poveste savuroasă pentru fiecare om ce vrea să o cunoască.
Fiecare om are felul lui de a descoperi acea poveste, dar de fiecare dată împreună cu cineva căruia să-i împărtășească din simțămintele trăite.
Iar atunci când plăcerea de a descoperi devine un ritual pe care va dori să îl repete ori de câte ori are ocazia, putem spune despre acel om că și-a format un TABIET, un stil de viață asemuit cu pasiunea și dragostea pentru băuturi alese și delicatese, iar drumul lui va fi călăuzit către o a altă poveste plină de…
…LICORI Și TABIETURI
O lume plină de pasiune, cu povești pe care merită să le descoperi.
Review Client
Dragă Mona & Cristi, Well Done!
Ați făcut o treabă faină.
La majoritatea ne-a plăcut sigla mai veselă și e foarte bun și sloganul.