Servicii:
- Strategie campanie
- Concept
- Ședință foto
- Design
- Campanie PR
- Outdoor
- Promovare online
Campania integrată de HR, desfășurată pe o perioadă de 6 luni, a avut un impact pozitiv pe piața muncii din Cluj, dar și pentru cultura organizațională a companiei.
Angajații sunt cea mai valoroasă resursă a unei companii
Grupul canadian Bombardier, care produce avioane și trenuri, a ajuns în prezent la peste 600 de angajaţi în centrul de
servicii de la Cluj-Napoca. În Cluj, Bombardier este cunoscut pentru Centrul de operaţiuni de tip shared services şi are trei
mari unităţi: resurse umane, finanţe şi achiziţii. Indiferent de specializarea profesională, Bombardier își dorește să atragă în companie oamenii potriviți. Și-atunci întrebarea se pune: Cum reușește o companie mare să țină pasul cu noile generații și nevoile lor în procesul de recrutare?
Răspunsul este simplu: Employer Branding.
Cum generațiile de astăzi au mai multe criterii când își caută angajatorii, companiile au nevoie să-și comunice mai bine valorile și beneficiile și să fie mai vizibile. De aceea, Bombardier împreună cu AMM Design au dezvoltat două campanii inedite de recrutare. Campaniile au combinat viziunea și valoriei companiei cu oportunitățile de dezvoltare
personală.
Campania integrată de HR a fost desfășurată pe o perioadă de 6 luni și a avut un impact pozitiv deosebit pe piața muncii din Cluj, dar și pentru cultura organizațională a companiei. Campania a inclus componente de PR, brand awareness,
employer branding și recrutare, desfășurându-se atât în online cât și offline, folosind un mix de marketing extrem de eficient. În vizualurile de campanie, au apărut chiar angajații Bombardier așa cum sunt ei în viața reală, cu pasiunile care îi definesc.
Serviciile pe care noi le-am oferit pornesc de la dezvoltarea conceptului și strategiei campaniei până la execuția și implementarea sa (copywriting, art directing, creare conținut social media, campanie media, sesiune foto cu cei 100 angajați Bombardier, panotaj etc.)
Campania a inclus componente de PR, brand awareness, employer branding și recrutare, desfășurându-se atât în online cât și în mediul offline, folosind un mix de marketing extrem de eficient. Comunicarea viziunii creative s-a realizat prin design, art directing, content strategy și panotaj outdoor.