Servicii:
- Creație & Design
- Tipar
- Digital marketing
Poate o broșură să cuprindă 30 ani de excelență, în doar 28 de pagini?
Chiar și după mai bine de 12 ani de colaborare cu clientul, cum poți să creezi materiale proaspete și să rămâi, în același timp, fidel personalității brandului, cursiv, subtil și consecvent în comunicare?
4 reguli de bază de care am ținut cont în crearea acestei broșuri aniversare
Formatul – o alegere estetică, funcțională sau economică?
Probabil una dintre cele mai frecvente greșeli pe care le fac companiile, în alegerea tipului de broșură folosită, este pornirea în sens invers, de la formă, înspre conceptul creativ. Acest raționament este, deseori, dictat de bugetul în care își propun să se încadreze.
În realitate, conceptul creativ, împreună cu volumul și tipul de informații care se doresc a fi tipărite ar trebui să dicteze dimensiunea hârtiei tipărite.
În cazul broșurii Transavia am ales clasicul și elegantul formatul A4, continuând tradiția materialelor anterioare.
Optimizarea mesajelor te ajută să rămâi relevant
Nu uita nicio clipă care este audiența căreia i te adresezi sau scopul broșurii. Sintetizează informația și rămâi relevant în raport cu nevoile audienței materialului.
E despre tine, dar e pentru ei, așa că layoutul trebuie să reflecte întocmai mesajul asociat. Iar conținutul e bine să fie cât mai mult simplificat, mai grafic și mai sugestiv.
Cifrele nu sunt neapărat moartea pasiunii
Când lucrezi la o broșură aniversară, care își propune să sintetizeze 30 de ani de activitate, tentația e să îngrămădești cât mai multă informație în spațiul limitat de care dispui. Doar vrei să te lauzi cu povestea de succes și cu toate realizările bifate de-a lungul anilor, nu?
Nu trebuie să cazi în această capcană! Alege indicatorii relevanți, asociază cronologiei, serviciilor și produselor despre care vrei să vorbești, simboluri grafice personalizate, texte scurte și nu uita să te folosești și de spațiul alb. Astfel, broșura respiră, e mai lizibilă și are mai mari șanse de a fi cu adevărat citită.
Totuși, cum simbolizezi cel mai bine evoluția?
Progresul de peste ani, din activitatea companiei, da, e perceput prin comparația nivelului indicatorilor. Dar e suficient pentru a oferi cititorului perspectiva asupra amplorii reale a businessului?
În acest caz, graficele rămân totuși cele mai relevante, datorită impactului vizual. Combină-le cu segmente bine delimitate de text sau cu pictograme, care au rolul de a te smulge din monotonia pe care ți-o dă un conținut aproape contabilicesc. Adaugă consistență cromatică, pentru un plus de personalitate.