Servicii:
- Audit
- Research
Înțelegerea nevoii de promovare a clientului stă la baza ideii creative. Implementarea transformă ideea în publicitate. Fiecare fază a unui proiect de design, distincțiile dintre etape și relația dintre ele pot transforma o idee, într-un ecosistem creativ. Chiar și proiectele aparent simple, au în spate dialog, consultanță, idee, creație și punere în practică. Important e ca rezultatul să fie util și distinctiv.
Strategia de promovare e începutul oricărui proiect
Procesul de creare a unui brand, orice obiectiv de marketing, diverse tactici de promovare, toate pornesc de la un audit. Înțelegerea problemelor cu care se confruntă o companie sau un anume brand este esențială, la orice început de drum și reprezintă fundația oricărui proiect. De aceea, orice nouă relație sau orice nou obiectiv de business trebuie susținute printr-o analiză a nevoilor, produselor și serviciilor, pieței, concurenței, audienței. Strategia de promovare pe care o gândim împreună cu tine, clientul nostru, presupune parcurgerea tuturor acestor etape principale: cercetarea, analiza competiției, poziționarea și direcția de promovare. Atunci când nu există deja o strategie de marketing, rolul nostru este de a defini premisele strategice ale proiectelor pe care, ulterior, le și implementăm. Pentru că orice rezultat trebuie pus în context și orice construcție solidă necesită timp și planificare. În marketing, nimic nu poate fi lăsat la întâmplare. Poți livra un proiect mediocru, pornind de la o strategie excelentă, însă cu siguranță nu vei putea compensa o strategie care lasă de dorit. Creativitatea nu este suficientă. Ea are nevoie să se fie corect fundamentată. Înțelegerea nevoii de promovare a clientului stă la baza ideii creative. Implementarea transformă ideea în publicitate. Fiecare fază a unui proiect de design, distincțiile dintre etape și relația dintre ele pot transforma o idee, într-un ecosistem creativ. Chiar și proiectele aparent simple au în spate dialog, consultanță, idee, creație și punere în practică. Important e ca rezultatul să fie util și distinctiv. Totul, într-un continuu dialog cu tine.