Servicii:
- Branding
- Creație & Design
- Packaging
Provocarea acestui nou brand a fost lansarea, pentru prima dată în România, unei înghețate artizanale superioare, într-un ambalaj care să poată fi plasat și pe piața de masă. Un brand capabil să domine segmentul super-premium al înghețatei (3% până la 5% SM).
Pentru a obține succes, focusul nostru au fost experiența remarcabilă a clienților, calitatea ridicată a produsului și prețul premium. În această ecuație, crearea ambalajului a fost esențială pentru a crea percepția calității și experiența clientului.
Puterea storytellingului, în branding
Premisele acestui proiect:
Concurăm pentru timpul și atenția oamenilor, care sunt, din ce în ce mai mult, deturnate de tehnologie și de diferiți stimuli.
O narațiune devine memorabilă numai dacă reușește să creeze și să transmită emoții puternice,
Experiența noastră de Unboxing ar trebui să fie centrată pe narațiune, prin fiecare key message, în comunicarea comercială.
Obiectivele:
Crearea unei înghețate surprinzătoare: ambalajul potrivit pentru elixirul nostru.
O experiență ingenioasă a descoperirii mărcii:
Vizibilă în frigider de la 3 m (punct de paritate vs. concurență).
Drivere cheie: formă, culoare, branding.
Curiozitate stimulată cu indicii de calitate, de la 0,5 m (punctul de diferență).
Drivere cheie: elemente de design vizual inteligente, de formă.
Surpriză în timp ce este ținută în mână: pachetul de sugestii de calitate senzorială (punctul major de diferențiere).
Factori cheie: relief, embosare, textură.
Livrabilele:
Conceptul creativ, capabil să ofere o implementare unitară
Naming și slogan
Elemente cheie de design: siglă, icoane, culori
Fundal, manual și reguli de compoziție
Flexibilitate creativă, pentru a acomoda o gamă mai largă de arome
Materiale vizuale declinate pentru diverse tipuri de utilizare