Servicii:
- Produse Promoționale
- Servicii Branding
Produsele promoționale personalizate sunt obiecte folosite în mod uzual, foarte accesibile, îndrăgite și utile. Cu siguranță că fiecare avem pe birou cel puțin un produs promoțional personalizat.
Brandul sau mesajul de promovare folosite pentru inscripționează oferă expunere, de fiecare dată când gadgetul este folosit, ceea ce înseamnă că un obiect aparent banal poate contribui substanțial la întărirea imaginii brandului.
Se mai justifică investiția în produse promoționale?
În epoca digitalizării e firesc ca, înainte de a cheltui orice sumă de bani pentru achiziția de produse promoționale personalizate, să-ți pui oricare dintre întrebările:
- Sunt ele, cu adevarat, instrumente de creștere a vizibilității brandului?
- Merită să consideri achiziția de produse promoționale ca fiind o investiție?
Câteva argumente pro:
- aceste obiecte au, deopotrivă, rol funcțional și valoare de cadouri de protocol, ceea ce le face atractive, mai ales prin comparație cu alte tactici de promovare offline;
- pot fi produse complementare tipăriturilor, spre exemplu, în acțiuni complexe de promovare și au mai mari șanse să fie păstrate de primitor, prin comparație cu orice flyer, broșură sau material printat;
- sunt universale și pot fi ușor adaptate oricărui domeniu de activitate;
- durata lor de viață este nelimitată, atâta vreme cât rămân funcționale.