Servicii:
- Branding
- Creație & Design
- Logistică eveniment
- Producție publicitară
- Outdoor
Noul brand de anvelope pentru camioane – GITI – s-a lansat în România la începutul anului 2017.
Lansarea a fost marcată printr-o serie de evenimente destinate atât partenerilor cât și clienților finali.
Rolul nostru: livrarea conceptului și materialelor necesare, logisticii și managementul de eveniment, necesare acestor întâlniri.
Cum am lansat un nou brand pe piață?
Etapele principale în lansarea unui brand pe piața românească au fost, firesc, o etapă strategică, urmată de crearea identității de brand și de implementarea ei pe toate canalele de promovare.
În cazul GITI, începutul călătoriei, elementul central pentru toate celelalte, a fost tocmai etapa de research și analiză, care ne-a ajutat să înțelegem cum funcționează businessul, să definim o buyer persona și să stabilim care îi sunt nevoile.
În etapa a doua, strategia de brand a fost combinată cu vizualuri și copy care au susținut identitatea de brand. Ulterior, toate materialele produse au fost aliniate cu scopul promovării, pentru a scoate în evidență plus valoarea GITI.