Servicii:
- Strategie campanie
- Organizare eveniment
- Concept creativ
- Ședință foto
- Creație & design
- Campanie PR
- Outdoor
- Website
Provocarea digitală a evenimentului a fost atragerea unui numărului optim de participanți la această serie de evenimente, estimat la 60 de persoane / eveniment.
Rezultatul: 200 persoane / eveniment.
Susținerea departamentul HR în atingerea obiectivelor de întărire a brandului de angajator
O companie, o familie și o călătorie, în care s-au dezvăluit experiențe profesionale și insighturi care mai de care. Într-un cuvânt, Bombardier cu noul lor proiect, Bombardier Insights. La cele două evenimente Bombardier Insights au participat peste 400 de persoane pasionate de domeniul HR, achiziții sau finanțe. Rezultatele așteptate au fost de 60 de persoane pe eveniment – rezultatele reale au fost peste 200 la fiecare eveniment.
Campania a inclus strategie, concept , website, logo, brand awareness, eveniment cu promovare online și offline. Comunicarea viziunii creative s-a realizat prin design, art directing, content strategy și mobilizarea într-o sesiune foto a ambasadorilor Bombardier Cluj.
Printre tacticile folosite:
- proiectarea și dezvoltarea un sistem de management al evenimetelor (RSVP), ca susținere în derularea campaniilor de pe insights.bombardier;
- creative ads, pentru toate canalele de promovare;
- development, display, social media, remarketing.